czwartek, 3 marca 2011

21.

Siemanko ! ;) Dawno mnie tu nie było. Ostatnio dopadł mnie brak czasu głównie przez to, że skończyły się ukochane ferie i trzeba chodzić do uwielbianej przez wszystkich oczywiście szkoły. No i dodatkowo na moim laptopie nie było neta, siedziałam u mamy, i jakoś nie chciało mi się logować na gmaila, tu, itd... Za dużo roboty, później wylogowania itp. to mi się odechciało ;D Także teraz powinnam znów tu w miarę regularnie bywać. 
Dziś Tłusty Czwartek, w szkole do 13.30 bo na KO nie poszłam, i pisałam po lekcjach sprawdzian z bio, Natt pomogła, tak samo jak dziś na sprawdzianie z PL ;D sms dobra sprawa ;D jeszcze poszła kopia tego sms do Blanki, i w ogóle dobrze nawet? 
Dobrze to dopiero będzie po 20 kwietnia. Dlaczego? Urodziny i z tym dużo spraw związanych <3 poza tym będzie cieplej, bliżej do wakacji, będziemy już po próbnych testach o.O których już się boję, chociaż do nich został jeszcze troche ponad miesiąc. 
Czuję, że będę chora, czuję się koszmarnie i całą noc tak się czułam też... Więc idę się położyć ;) o 18 idę z Rudą do fryzjera, pouczę się Romantyzmu i znowu spać <3 Tylko ostatnio ciągle źle się czuję, albo mi się ciężko oddycha, co mnie denerwuje... Dobra, idę
xoxo

FOT Z NOCKI PT-SOB U RUDEJ < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz